VI edició dels premis MECD-Universia a la iniciativa OCW 2012

26 febrer, 2013

Dintre de la iniciativa OpenCourseWare és realitza la VI edició dels premis MECD-Universia a la iniciativa OCW 2012.

Aquest premis tenen per objectiu promoure la difusió en obert dels materials que els professors universitaris fan servir en la seva activitat docent. Els convoca el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, juntament amb Universia, un portal d’universitats de l’Estat espanyol i Llatinoamèrica.

La UOC ha presentat algunes assignatures en aquesta edició, una de les quals és  Competències TIC a Comunicació, de la professora Adriana Ornellas.

Atès que les assignatures seleccionades en primera fase s’escolliran per votació a internet, us convidem a votar per les assignatures de la UOC. Per fer efectiu el vostre vot, només cal que us doneu d’alta a la xarxa Universia i escolliu les assignatures.

Podeu votar una sola vegada, i teniu temps fins a l’1 de març a les 17 h. Entre tots els usuaris que votin, es sortejarà un lector electrònic Kindle.