15è aniversari dels EIMT

24 abril, 2013

Els Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació celebrem 15 anys. A la memòria queda ara el curs 1997-1998 quan la UOC va posar en marxa els Estudis amb dos grups pilot: un de l’Enginyeria Tècnica d’Informàtica de Gestió i un de l’Enginyeria Tècnica d’Informàtica de Sistemes, amb 200 estudiants cadascun. En aquells moments l’equip docent el formaven un reduït grup de professors propis, consultors, tutors, autors i altres col•laboradors.

Durant aquests anys, amb aproximadament 5.000 estudiants titulats, hem deixat enrere la nostra joventut per arribar a un estat de maduresa, que fa que ara puguem oferir 8 titulacions adaptades a l’EEES, entre graus i màsters universitaris, 11 programes de màster i postgrau propi i engegar el futur amb la posada en marxa del doctorat del Estudis.

El creixement en titulacions ha estat paral•lel al creixement en el nombre d’estudiants, de col•laboradors docents, de professorat propi i de personal de gestió i recerca, fins arribar a les més de 8.000 persones que formem actualment la comunitat dels Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC.

Ens sentim orgullosos de tota la feina feta, i és per això que hem preparat un conjunt d’activitats que esperem que siguin del vostre interès i podeu celebrar amb tots nosaltres aquests 15 anys.

Avui s’inicia un cicle de taules rodones titulat:

HISTÒRIA DE LA INFORMÀTICA A CATALUNYA I ESPANYA. TEMPS PIONERS.

Els orígens de la nostra informàtica, explicats pels seus protagonistes

Per consultar el calendari del cicle de taules rodones i les activitats que s’estan duent a terme, podeu visitar el blog: EIMT: 15 anys