III Jornada Creativitat i enginy davant els reptes educatius actuals

L’eLearn Center de la UOC i l’Associació Espiral, Tecnologia i Educació organitzen  la III Jornada Creativitat i enginy davant els reptes educatius actuals que tindrà lloc el proper dimecres 18 de setembre a la tarda.

Les jornades constaran per una banda  d’una Conferència titulada L’impacte i la contribució de les tecnologies digitals en l’educació: la visió del Consell Escolar, a càrrec de Sr. Ferran Ruiz, President del Consell Escolar de Catalunya. Per l’altre d’una taula rodona sobre “eActivitats” moderada por Montse Guitert.  Directora de l’àrea de Capacitació Digital  de la UOC) i Xavier Suñe  de la Junta d’Espiral en la que els consultors del postgrau  d’Innovació i usos creatius de les TIC (UOC-Espiral), presentaran activitats del propis estudiants.

L’acte tindrà lloc el proper Dimecres, 18 de setembre de 2013, de 17.00 a 20.00 hores a la Sala d’Actes Cibernàrium de l’Edifici Media-TIC (C. Roc Boronat 117, Barcelona)

Si us voleu inscriure ompliu  d’aquest formulari.