Competències digitals com a valor professional

20 gener, 2014

Durant el mes de desembre i en el marc de la II Jornada Alumni a les illes Balears, es va dur a terme la conferència  Competències digitals com a valor professional,  a càrrec de la Dra. Montse Guitert, directora del Màster de Potenciació digital (Digital empowerment). El contingut de la conferència girava al voltat de la necessitat de ser competent digital en la societat actual com un valor professional per poder  transformar las empreses i institucions.

Vivim en un món en que les TIC i els mitjans digitals estan canviant la manera de relacionar-nos, d’accedir i gestionar la informació i de comunicar-nos, aspecte que suposa no un simple aprenentatge i ús de la tecnologia sinó també noves metodologies i estratègies de relació social,  de treball en el món professional, i conseqüentment noves maneres d’aprendre.

La presentació que veureu a continuació,  en primer lloc, defineix que vol dir ser competent digital avui,  després presenta exemples de digitalització i un vídeo que il·lustra les característiques del món laboral actual. Finalitza amb la idea de que ser competent digital no és un problema d’edat sinó d’actitud i que si tens aquesta actitud i no tens les competències digitals el que pots fer es formar-te i la UOC t’ofereix diferents possibilitats. Actualment destaquem el nou Màster Universitari en Potenciació Digital (Digital Empowerment).