Empoderar-se digitalment per transformar l’entorn

Dimecres 26 de febrer es va fer una sessió informativa sobre el Màster Universitari de Potenciació Digital de la UOC (Digital Empowerment) a càrrec de la seva directora Montse Guitert.

El Màster transversal Universitari de Potenciació Digital (Digital Empowerment) per la seva vessant interdisciplinar pot ajudar a millorar les competències digitals aprofitant de manera eficaç i creativa les possibilitats de les TIC i els mitjans digitals, per potenciar i poder transformar vostre perfil professional.

En concret ofereix la possibilitat de treballar les competències per a innovar en la cerca, el tractament, la gestió, la comunicació, la col·laboració i la difusió de continguts, fent servir les TIC i els mitjans digitals. No és un màster només tècnic sinó que integra els coneixements, metodologies i actituds necessàries aplicables a la teva professió.

El Màster està adreçat als professionals de qualsevol àmbit que vulguin formar-se per a ser persones qualificades, autònomes i capaces de prendre decisions en l’ús de les tecnologies digitals integrant així la informació, la tecnologia, la creativitat i la innovació per a la resolució de problemes reals i en contextos específics de seva vida professional. És a dir, empoderar-los digitalment per transformar l’entorn laboral.

A continuació podeu consultar la presentació de la sessió.

Slideshare