Presentació de la Jornada Alumni: Imperatiu digital a l’empresa

27 març, 2014

El 14 de març es va dur a terme una nova jornada Alumni, organitzada per la Universitat Oberta de Catalunya amb la col·laboració del Parc Científic i Tecnològic de Lleida, en la que la Dra. Montse Guitert directora del Màster Universitari Potenciació Digital (Digital Empowerment)  va fer una conferencia sobre la Imperatiu digital a l’empresa.

El contingut de la conferència gira al voltant de que, en el moment actual, les empreses s’enfronten a un imperatiu digital: adoptar les TIC i els mitjans digitals de forma eficaç per poder transformar les organitzacions.

En aquest escenari d’evolució continua, en el que la web ja ha complert 25 anys i segons els experts “Internet es convertirà en «com l’electricitat» menys visible, però més profundament arrelat en la vida de les persones per bé i per mal” , hi ha un buit entre les necessitats de l’empresa, de la societat i les habilitats dels seus treballadors.

Cal que els treballadors siguin competents digitals i això vol dir, tal com podreu veure a la presentació,  ser capaç de: