Jornada Alumni amb Rosaura Alastruey

Dissabte dia 17 de maig va tenir lloc la Jornada Anual Alumni de la UOC. Vàrem comptar amb la presència de la Rosaura Alastruey (@rosauralastruey) experta en Networking i xarxes professionals i directora de la consultora ProyectosTIC. A més la Rosaura és autora de recursos del Màster universitari de Digital Empowerment que s’obre a la UOC a partir del mes de setembre.

Rosaura ens va demostrar que fer xarxa és una filosofia de vida que implica una mentalitat oberta, molta generositat –donar per rebre– i saber seduir en poca estona. “Conèixer gent no serveix de res si no et recorden quan volen alguna cosa”, va explicar, i “la majoria d’oportunitats arriben perquè algú et recomana”.  Proposa construir aquesta xarxa de manera constant on cal posar-hi un connector, una persona sociable amb prou contactes que ens pugui presentar a qui ens necessita. Aquest crear i mantenir personals a llarg termini que ens representin un benefici mutu respon a una fórmula matemàtica: la suma d’informació, comunicació, temps, objectius i diners.

Imagen1

Teresa Romeu, és professora de l’àrea de Capacitació digital de la UOC.