Jornada Alumni amb Rosaura Alastruey

29 maig, 2014

Dissabte dia 17 de maig va tenir lloc la Jornada Anual Alumni de la UOC. Vàrem comptar amb la presència de la Rosaura Alastruey (@rosauralastruey) experta en Networking i xarxes professionals i directora de la consultora ProyectosTIC. A més la Rosaura és autora de recursos del Màster universitari de Digital Empowerment que s’obre a la UOC a partir del mes de setembre.

Rosaura ens va demostrar que fer xarxa és una filosofia de vida que implica una mentalitat oberta, molta generositat –donar per rebre– i saber seduir en poca estona. “Conèixer gent no serveix de res si no et recorden quan volen alguna cosa”, va explicar, i “la majoria d’oportunitats arriben perquè algú et recomana”.  Proposa construir aquesta xarxa de manera constant on cal posar-hi un connector, una persona sociable amb prou contactes que ens pugui presentar a qui ens necessita. Aquest crear i mantenir personals a llarg termini que ens representin un benefici mutu respon a una fórmula matemàtica: la suma d’informació, comunicació, temps, objectius i diners.

Teresa Romeu, és professora de l’àrea de Capacitació digital de la UOC.