Jornades d’acolliment durant el mes de setembre

Avui arrenquen les jornades d’acolliment que organitza la UOC. Estan adreçades a nous estudiants que inicien el curs acadèmic. Aquestes jornades d’acolliment es desenvolupen entre el 15 i el 23 setembre a diferents punts del territori.

Amb aquestes jornades es vol donar la benvinguda a la Universitat als nous matriculats i alhora ajudar-los a identificar la informació i les eines més rellevants en relació amb l’entorn d’estudi a la UOC, juntament amb algunes nocions metodològiques sobre l’organització i la planificació de l’estudi.

Aquest acompanyament per l’entorn virtual el realitzen consultors de l’àrea de Capacitació Digital conjuntament amb professorat de la UOC. S’hi tracten temes d’utilitat per començar els estudis a la Universitat: presentació del campus virtual, com es preparar una PAC, com fer una activitat en grup,…..

Teniu tota la informació al següent blog: http://territori.blogs.uoc.edu/2014/09/acolliment_setembre2014/

No oblideu d’apuntar-vos!!!!!