Jornades d’acolliment març 2016

La UOC ha organitzat durant el febrer i realitzarà les primeres setmanes de març un conjunt de jornades d’acolliment adreçades a nous estudiants. Amb aquestes jornades es vol donar la benvinguda a la Universitat als nous matriculats i alhora ajudar-los a identificar la informació i les eines més rellevants en relació amb l’entorn d’estudi a la UOC, juntament amb algunes nocions metodològiques sobre l’organització i la planificació de l’estudi. Per això, es presentaran alguns conceptes que us seran molt habituals en el dia a dia com a estudiants de la UOC, com per exemple l’entorn del Campus Virtual, els Fòrums, les activitats: PAC, l’avaluació, etc.
Aquestes sessions són coordinades per professorat col·laborador de les assignatures de Competències TIC de la UOC.

SEU TERRITORIAL DATA UBICACIÓ HORARI
Seu Tortosa 02/03/2016 Seu : Carrer Alfara de Carles, 18 19h
Saragossa 02/03/2016 Sala Pirineos de Ibercaja Patio de la Infanta, calle San Ignacio de Loyola, 16 18:30h
Seu València 03/03/2016 Seu: Carrer de la Pau, 3 19h