Taller sobre “Com gestionar la identitat digital” el proper dijous 10 de març a Manresa

6 març, 2016

En el marc de la setmana de la Recerca de Feina que es durà a terme del 7 al 10 de març de 2016 al Campus Universitari de Manresa, es realitzarà un taller sobre com gestionar la identitat digital.

Aquesta sessió serà realitzada per Teresa Romeu, doctora en Pedagogia, professora de l’àmbit de Competències Digitals dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació de la UOC. Desenvolupa la docència i la innovació a diferents graus de la UOC amb les assignatures de “Competències Digitals” i en el Màster Universitari d’Educació i TIC.

L’activitat que cadascú genera a la xarxa conforma la identitat pel que una bona gestió de la presència a la xarxa esdevé un element prioritari. Cal tenir criteri sobre l’ús de les tecnologies per tal de treure el màxim profit per la cerca de feina. En aquesta sessió s’analitzarà, de manera pràctica, què és la identitat digital i quines estratègies faciliten una gestió eficient i racional de la xarxa.

Dia: dijous, 10 de març
Hora: 11.00
Lloc: Aula UOC. Edifici FUB2 – planta primera

Més informació del programa concret de la Setmana de la Recerca de Feina a: http://www.campusmanresa.net/setmanadelarecercadefeina/?page_id=13