Estudiar en línia, realitat o ficció?

24 abril, 2017

L’àmbit de Competències Digitals de la UOC participa, un any més, a la Fira de l’Estudiant de Manresa, proposant el taller: Estudiar en línia. Realitat o ficció?

Un dels objectius és donar a conèixer als estudiants què és la UOC, tot posant l’èmfasi en el fet d’estudiar en xarxa i de manera connectada tot aprofitant els avantatges de les TIC.

Per fer-ho, s’ha dissenyat un taller eminentment pràctic, on es treballarà en petits grups tot elaborant un GIF animat, un collage d’imatges o bé un vídeo breu tot responent a la pregunta: Què vol dir estudiar en línia? Expliquem-ho al mon!

La idea és que els estudiants aportin la seva pròpia visió del que és estudiar en línia a partir dels recursos que se’ls facilitaran i que consensuïn un eslògan o frase per definir-ho, expressant-ho en un format audiovisual o gràfic.

Per fer-ho, treballaran amb els seus dispositius mòbils, i una vegada tinguin acabada la seva producció, la podran compartir a l’Instagram amb el hashtag de la Fira.

El taller té una durada de 45’ i es durà a terme el 26 d’abril, en 3 sessions al llarg del matí.

Aquesta activitat està emmarcada dins la Fira de l’Estudiant de Manresa, que es celebra al Palau Firal de Manresa del 24 al 27 d’abril, i que enguany arriba a la seva 25ª edició.

L’objectiu de la Fira és oferir tot tipus de recursos i activitats que pugin ajudar als estudiants a prendre decisions de cara al seu futur acadèmic i professional, tot complementant la tasca d’orientació que es desenvolupa als diferents centres educatius.

Podeu trobar més informació sobre la Fira i les seves activitats al web de la Fira.